cat-682009_1920

Una dintre problemele cu care încă se mai confruntă multe dintre siteuri este timpul de încărcare al paginilor. Dacă vă duceți în Google Analytics//Behaviour//Site Speed veți putea vedea acolo care este timpul mediu de încărcare a paginilor site-ului vostru.

Nu este un subiect de ignorat pentru că de multe ori acest aspect frustreaza utilizatorul, mai ales pe cel care vă citește mobile. În mod tradițional paginile întâi încărcau tot continutul înainte de a-l afișa pe ecran. Dar suntem în 2015 și în mod evident avem soluții pentru aceste lucruri. În timp ce nu putem controla cât de bună e viteza internetului acolo unde se află cititorul nostru, ce se petrece cu platforma noastră este se află în mâinile noastre. Ale programatorului nostru, de fapt, dar înțelegeți voi.

Așadar, soluția cea mai simplă pentru a rezolva un timp mare de încărcare este Lazy Loading prin care se încarcă inițial elementele statice ale paginii, primul ecran și apoi, progresiv, pe masură ce utilizatorul se mișcă prin site, restul elementelor.

Luați în calcul faptul că nu toți utilizatorii vă citesc de pe ultimul iPhone, HTC sau Samsung și că o masă critică de oameni au smartphone-uri și tablete middle level și este posibil ca puterea lor de a pricepe ce face utilizatorul și siteurile accesate în același timp este la fel de mare cu a unei singure bucătărese care are de hrănit trei tabere de preșcolari flămânzi. Cineva va mânca mai târziu decât ceilalți și de obicei acela este utilizatorul în cazul nostru.

Concepeți versiunile de mobil, și nu numai, în așa fel încât resursele consumate să fie cât mai puține. Reorganizați conținutul, concentrați-vă pe text și imagini simple. Alegeți ce să încărcați default și ce nu, optimizați modul de interacțiune, aveți grijă la margini și la regiunile clickabile etc.

 

____________________________________

Dacă lucrezi în web development, în marketing, în project management pe zona de dezvoltare website-uri, landing pages, aplicații etc, dacă ești junior în zona de digital, media, dacă ești pasionat de ceea ce fac și de cum fac oamenii pe net, atunci descarcă gratuit e-book-ul: Experiența utilizatorului este experiența brandului.

 

dwld

 

Sharing is caring :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Written by Olivia
I am always online.