stones-167089_1920

De fiecare dată când vorbesc despre conținut, le recomand oamenilor să profite pe cât posibil de evenimentele cu potențial viral din online și să planifice din timp campanii care să îi ajute să își construiască brandul și să își crească traficul, respectiv vânzările.

Evenimente precum Black Friday, Halloween, sărbătorile de Paște și de Crăciun, toate acestea sunt momente care pot fi incluse de la începutul anului pe lista de to-do sub capul de tabel: Strategie de dezvoltare conținut.

Pe lângă acestea mai există și subiectele care se viralizează în social media care pot servi drept inspirație de moment pentru a te alătura unei campanii care se aliniază cu valorile tale sau care fac referire directă la domeniul tău de activitate.

Un fashion designer aflat la primii pași în carieră nu trebuie să rateze o ocazie precum festivalul Femei pe Mătăsari pentru a gândi o campanie pentru acest eveniment, la fel cum un ONG nu trebuie să lase neanalizat măcar fenomenul Ice Bucket Challenge.

La polul opus, din punctul meu de vedere, se află subiectele sensibile ale comunității în care trăiești și îți dezvolți brandul. Există un anumit loc în care trebuie să tragi linie între opiniile tale personale și modul în care vrei să fie perceput brandul tău. Este nenatural ca un business de pantofi să aibă opinii politice sau medicale sau să se prindă în joc în discuții ample despre minorități pe rețelele sociale.

Studiați bine comunitățile cărora vă adresați și încercați să nu vă aduceți bagajul vostru de opinii umane în cârca businessului vostru. Convingerile voastre religioase, opiniile legate de candidații la primărie și preferințele între McDonalds și KFC nu au ce căuta pe pagina un business. Repet, din punctul meu de vedere. Sunt un om, nu un brand. Și consider că uneori, better safe than sorry. Dacă vreți totuși să comunicați pe un subiect anume, ar fi bine să o faceți într-o notă pozitivă și cu limbajul adecvat. Dacă nu este locul businessului acolo să își dea cu părerea, mai bine vă abțineți. Există un buton pe Facebook sus, în dreapta de unde puteți face switchul între profilul de business și cel personal.

Use Facebook as yourselves for personal opinions.

 

_______________________

Pst!

Te mai țin două secunde să îți spun că pe 23-24 iunie ne vedem la cursul Online de la A la Zen unde vorbim despre websiteuri, aplicatii, scris, public, tipuri de content, google analytics și multe altele.

Cursul ține două zile în care trecem prin toate punctele cheie utile unui Online Project Manager adevărat – website building, design, content writing, strategii, un strop de social media și analytics. Detalii și înscriere aici

Sharing is caring :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Written by Olivia
I am always online.