Într-una din zile am cunoscut la un eveniment o persoană cu care am discutat foarte multe despre content, social media și direcția în care ne îndreptăm în materie de publishing. A fost o conversație pe care am dorit să o continui și după ora închiderii așa că am decis să facem schimb de contacte. Și am întrebat: Messenger, Skype, Hangouts, WhatsApp, ce preferi? Și pe acestea le-am recitat din memorie. Cu siguranță dacă deschid telefonul găsesc și alte rețele sociale sau aplicații pe care am putea comunica.

Pentru branduri lucrurile stau puțin diferit. Așa cum mai spuneam și aici, pentru un business este important sa fie pe rețelele sociale pe care se află publicul lor țintă, dar și unde mediul de comunicare se potrivește cu specificul său.

Dar astăzi vreau să vă vorbesc despre ce se va întâmpla în viitorul apropiat. Potrivit unui raport elaborat de Social Media Examiner, strategiile de marketing în social media vor aloca mult spațiu de desfășurare LinkedIn-ului, YouTube-ului și Twitter-ului.

Cercetarea a mers mai departe și a încercat, de asemenea, să afle și pe ce vor da banii companiile în social media în continuare. Rezultatele nu sunt deloc surprinzătoare:

– Facebook ads (53%)

– Google ads (38%)

– Twitter ads (31%)

– LinkedIn ads (29%)

– YouTube ads (26%)

Opinia mea personală este că și spațiul virtual neaoș va urma aceleași tendințe, cu un mare asterisc în ceea ce privește Twitterul care pare să rămână la noi, în continuare, ca vărul de gradul al treilea pe care nu îl cunoaștem foarte bine, dar ne obligă părinții să îl luăm în tabără cu noi.

În același timp, foarte mult teren câștigă și Pinterest, mai ales în sectorul B2C. Așa că dacă nu aveați altceva decât o pagină de Facebook, este momentul să mai creați câteva conturi și să adăugați încă un capitol la strategia de marketing. Este vară, așa că momentul este numai bun pentru o pauză de creativitate pentru a reveni în toamnă cu forțe (și canale de comunicare) proaspete.

Raportul complet îl puteți descărca de aici.

 

_____________________________________

Dacă lucrezi în web development, în marketing, în project management pe zona de dezvoltare website-uri, landing pages, aplicații etc, dacă ești junior în zona de digital, media, dacă ești pasionat de ceea ce fac și de cum fac oamenii pe net, atunci descarcă gratuit e-book-ul: Experiența utilizatorului este experiența brandului.

dwld

Sharing is caring :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Written by Olivia
I am always online.